Procedura

Dupa achizitionarea casei de marcat, trebuie întocmit dosarul pentru obtinerea Numarului Unic de Identificare A.M.E.F, denumit N.U.I., ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Judetului Satu Mare, în a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).

Dosarul trebuie sa contina urmatoarele:

DE LA FIRMA DVS:
Copie dupa Codul Unic de Înregistrare (CUI);
Copie dupa Certificat de Înregistrare Fiscala (CIF) – doar în cazul firmelor platitoare de TVA;
Copie dupa BI/CI al administratorului;
Copie dupa dovada punctului de lucru unde va functiona casa de marcat (contract închiriere, comodat, vanzare-cumparare.);
Certificat constatator privind înfiintarea punctului de lucru + Rezolutie ONRC + Mentiuni ;
Declaratie pe propria raspundere pentru locul de utilizare al casei de marcat.
DE LA NOI:
Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
Copie dupa Certificatul de garantie al casei de marcat;
Copie dupa autorizatia de functionare a modelului achizitionat;
Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
Cerere tip;
Împuternicire pentru persoana care depune dosarul;
Copie CI delegat.
ACTE NECESARE DE LA FIRMA D-VOASTRA PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT PE PUNCT DE LUCRU FIX :
Copie dupa Codul Unic de Înregistrare (CUI);
Copie dupa Certificat de Înregistrare Fiscala (CIF) – doar în cazul firmelor platitoare de TVA;
Copie dupa BI/CI al administratorului;
Copie dupa dovada punctului de lucru unde va functiona casa de marcat (contract închiriere, comodat, vanzare-cumparare.);
Certificat constatator privind înfiintarea punctului de lucru + Rezolutie ONRC + Mentiuni ;
ACTE NECESARE DE LA FIRMA D-VOASTRA PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT ÎN REGIM DE COMERT AMBULANT/VOLANT :
Copie dupa Codul Unic de Înregistrare (CUI);
Copie dupa Certificat de Înregistrare Fiscala (CIF) – doar în cazul firmelor platitoare de TVA;
Copie dupa BI/CI al administratorului;
Copie dupa dovada sediului social (contract închiriere, comodat, vânzare-cumparare.);
Certificat constatator cu activitati la ter?i în care se regasesc coduri CAEN: 4779, 4781, 4782, 4789, 4791 , 4799 etc..
Declaratie pe propria raspundere pentru folosirea casei de marcat în regim volant.

ACTE NECESARE DE LA FIRMA D-VOASTRA PENTRU INSTALAREA CASEI DE MARCAT ÎN REGIM DE TRANSPORT ALTERNATIV :
Copie dupa Codul Unic de Înregistrare (CUI);
Copie dupa Certificat de Înregistrare Fiscal? (CIF) – doar în cazul firmelor platitoare de TVA;
Copie dupa BI/CI al administratorului;
Copie dupa dovada sediului social (contract închiriere, comodat, vânzare-cumparare.);
Certificat constatator cu activitati la terti în care se regaseste codul CAEN: 4939-transport persoane;
Declaratie pe propria raspundere pentru folosirea casei de marcat în cadrul unei platforme de transport alternativ.
Copie dupa contractul de inchiere sau de comodat al masinii / Factura de achizitie a masinii;
Talonul Auto
Carte Auto
Autorizatia ARR
Copia Conforma ARR
Contract de Afiliere aplicatie (Exemplu Uber)
Copie dupa BI/CI al Soferului;

Obtinerea N.U.I. se poate efectua si online prin completarea formularului C801 de catre persoana ce detine semnatura electronica pentru firma dumneavoastra.

Societatea noastra poate oferii aceste servicii suplimentare :

-Completarea formularului C801 (maxim 3 case) si transmiterea catre contabilul firmei dumneavoastra 

Scapati in acest fel de drumurile si interactiunea cu autoritatile.

FISCALIZAREA CASEI DE MARCAT
Dupa obtinerea Numarului Unic de Identificare al casei de marcat , trebuie sa contactati societatea Simon Electronics  S.R. L. pentru a stabili data si locul fiscalizarii. Fiscalizarea casei de marcat se poate efectua la sediul Simon Electronics SRL sau la punctul de lucru al clientului.

PENTRU ACEASTA PROCEDURA SUNT NECESARE:
Casa de marcat;
Numarului Unic de Identificare eliberat de A.N.A.F. ;
copie CUI ;
copie CIF (daca firma este platitoare TVA);
Copie BI/CI al administrator;
Lista de produse sau servicii . Daca aveti mai mult de 30 de produse va rugam sa le ordonati într-un fisier Excel pentru a putea fi importate în casa de marcat.

VIZAREA ACTELOR
În maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care

apartine punctul de lucru pentru înregistrarea actelor . Dosarul va contine :

Declaratia de instalare în 4 exemplare întocmite de Simon Electronics SRL.;
Copie Numarul Unic de Identificare eliberat de A.N.A.F. ;
Cartea de interventii ;
Registrul Special;
Copie dupa CUI;
Copie CIF (doar în cazul firmelor platitoare de TVA);
Copie BI/CI al administrator;
Primul BON FISCAL ai primul Raport Z.
Important! 2 exemplare din declaratiile de instalare VIZATE trebuie sa ajunga obligatoriu înapoi la SIMON ELECTRONICS S.R.L.

Daca sediul social al firmei nu se afla în aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, trebuie sa mergeti pentru a viza Registrul Special si la Administratia Financiara unde îsi are sediul social firma, cu urm?toarele acte:

Registrul special;
Cartea de interventie vizata de Administratia Financiara a punctului de lucru;
copie declaratie de instalare vizata de Administratia Financiara de la punctul de lucru;
copie Numarul Unic de Identificare eliberat de A.N.A.F. ;
Copie BI/CI al administratorului;
Copie CUI;
Copie CIF (numai daca firma este platitoare de TVA);

Atentie! Pe casa de marcat se pot emite bonuri fiscale numai dupa ce aveti documentele vizate.
Cartea de interventie, Registrul special , copie declaratie de instalare, copie Numarul Unic de Identificare sunt documentele care stau întotdeauna lânga casa de marcat. Sunt solicitate la orice control A.N.A.F.